کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

نتیجه سونوگرافی 2 ماهگی

1393/6/10 18:57
نویسنده : ملیحه
487 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 93/6/10

بعد از کلی انتظار برای شنیدن صدای قلب کوچولویی که هنوز چند هفته بیشتر نیست که از وجودش مطلع شدم رفتم سونوگرافی.

من و ملیحه خانم باهم وارد اتاق دکتر شدیم اون لحظه از بهترین لحظه های عمرم بود کوچولوی مامان من تورو تو مانیتور دیدم باورم نمیشد اونی که داره تو مانیتور تکون میخوره تویی عزیزمبوس

خدارو هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااار مرتبه شکرمحبت

وقتی از اتاق اومدیم بیرون منتظر گرفتن جواب دکتر نشستیم.بعد از 5 دقیقه منشی صدام زد.دل تو دلم نبود اینقدر استرس داشتم که جرآت نمی کردم جواب سونو رو باز کنم.با ملیحه خانم رفتیم سمت ماشین دستم میلرزید.ملیحه خانم گفتن بازش کنین ببینیم توش چیه؟

وقتی بازش کردم همون چیزیو دیدم که چند هفته انتظارشو میکشیدم.محبت

تصویر یه ساک حاملگی حاوی یک جنین دارای ضربان قلب در کاویته رحم مشاهده میشود. رشد سونوگرافیک جنین با معیارCRL=13 برابر 7 هفته و4 روز حاملگی میباشد.وضعیت جفت و میزان AF در حد نرمال میباشد.

خدای مهربون نمیدونم چطور باید این محبتت رو شکر کنم.

و پایان حرفهام:میسپارمت به خدای مهربونچشمک
 

پسندها (2)

نظرات (0)