کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

پسر وروجك من

1393/8/24 21:09
نویسنده : ملیحه
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ارزوى من بوس
پسرم امروز ١٨هفته و ٣روز ميگذره كه تو عزيز دلم تو دل مامانى
پسر شيطونم،ناقلاى مامانى ديشب ساعت ٢٢بود كه يهويى شروع كردى به حركت تو دل مامانى تااااااا ١:٣٠صبح . 
من كه اولش باورم نميشد،اخه حركاتت شديد بود،جاشم تغيير كرده بود عزيزم. 
از هيجان ميخواست گريم بگيره پسرم
٢ساعت كه گذشت ديگه از خستگى خوابم گرفته بود ولى وجود مامانى انگار تازه بيدار شده بودى،
منم تا حركتهاتو حس ميكردم خواب از سرم ميپريد،از يه طرف نميتونستم دل از توجه به حركتهاى تيكه وجودم بكنم،از طرفى خستگى اجازه نميداد پلكام باز بمونن،
واسه همين شروع كردم به صحبت باهات عزيزم،واست قصه گفتم و تو كم كم آروم شدى،اى جوووووووونم مامانى خوابت گرفت و خوابيدى،منم از خدا خواستم تا پسرم خواب فرشته هاى مهربونو ببينه.
عزيز مامانى پسر گلم ديشب اولين بار بود كه بابا جون مصطفى هم حركتهاى پسر شيطونشو با دستش لمس كرد .

 


پايان حرفهام ميسپارمت به خداى مهربون عزيزم  چشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آرمیتا
28 آبان 93 7:35
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک
ملیحه
پاسخ
مرررررسى عزيزم
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 15:04
سلام مليحه جونمممممم 26سالگيت مبارك ايشالا 1000ساله بشي گلم مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره
ملیحه
پاسخ
سلام عزيزم مرسى چشم گلم حتما