کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

سيسمونى پسرم

1394/1/14 19:30
نویسنده : ملیحه
333 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکچيدن سيسمونى

بالاخره بعد كلى انتظار وقت چيدن سيسمونى  رسيد.
چقدر زحمت كشيدن مامان جون و باباجونت
هر چقدر ازشون تشكر كنيم بازم كمه عزيزم.
من و مامان جون و باباجون چند شب پشت سر هم كارمون تميز كردن اتاقت بود، اخه تازه كاراى پوستر و پرده هاى اتاقت تموم شده بود.
مدام نياز به نظافت داشت،
خلاصه بعد تمام سختياى اين روزاى اخر سال من و مامان جون و سميه خانم با هم اتاق تو عزيز دلم رو چيديم.
البته سارا جون و الياس جون هم بودن و كلى كمك كردن.
چيدمان تا ظهر تموم شد و اتاق شما منتظر اومدنتونه اقاااااااااااا.
پسر عزيزم  من خيلى قول و قرار گذاشتم باهات، تو هم همينطور پس يادت نره عزيزم.
من واقعا اتاقت رو دوست دارم و دلم ميخواد تو رو تو اون تخت قشنگت ببينم مامانى.
ديرم ميشه تو اون استخر ببينمت كه دارى اب بازى ميكنى و من ازت فيلم بگيرم
از همه بيشتر وان حمومت رو دوست دارم كه خيلى نازه.
اووووووو يه عالمه لباساى قشنگ، أسباب بازياى خووووووب 
خوش به حالت كه يه همچين مامان جونى دارى پسرم،

مامان عزيزم دستتون درد نكنه واقعا سنگ تموم گذاشتين، مطمئنم كيان هم مثل منو باباش از اتاقش خوشش مياد و لذت ميبره

و باز پايان صحبتهام ميسپارمت به خداى مهربون عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)