کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

كيان جون و واكسن دوماهگى

1394/5/3 0:15
نویسنده : ملیحه
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق كوچولوى مامان
امروز ٩٤/٣/٢١
من و عزيز جون رفتيم براى واكسن دو ماهگيت عزيز دلم، خيلى نگران بودم ولى هى سعى ميكردم به روى خودم نيارم، از تب بعد واكسنت ميترسيدم، قبلش مدام از همه ميپرسيدم كه اونا چه كارايى انجام دادن.
خانم جواد موسوى توى مركز وزن و قدت رو گرفت، و بعد رفتيم واسه ى واكسن و تو عشقه مامان خواب بودى، اونقدر ناز خوابيده بودى كه نگو، گذاشتمت روى تخت و عزيز جون كنارت بودن منم شيشه ى شيرت رو گذاشتم تو دهنت و تو خوردى، به محض اينكه امپول به پاى نازت نزديك شد شيشتو در اوردم و بعد يه هو صداى جيغت بلند شد،
اخ عزيزم ميدونم چه دردى كشيدى پسرم،
كبود شدى واسه ى چند ثانيه .
وقتى اومديم خونه ى عزيز جون اولش خوب بودى ولى بعد يه ساعت دردات شروع شد و منم بهت استامينوفن دادم.
عزيز جون واست يه گهواره بستن و چند ساعت توى گهواره خوابيدى ولى بى تابى ميكردى پسرم.
دعا ميكردم خدا كنه زودتر خوب شى تا باز واسم بخندى عشق مامان بابا.
خداى مهربونم رو واسه همه خوبياش شكر ميكنم.
تصميم گرفتيم با بابا اون روز رو خونه عزيز جون بمونيم تا من و عزيز جون كاملا مراقبت باشيم كه تب نكنى.
عشق مامان خيلى قويه، خيلى خوب با تبت كنار اومدى و خوب شدى پسر ناااااااازم.
بوس بوس

بازم پايان حرفهام ميسپارمت به خداى مهربون عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)