کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

تست تيروئيد كيان عزيزم

1394/1/30 10:01
نویسنده : ملیحه
280 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم و مراجعه به پزشك براى تيروئيد
كيان عزيزم سلام
اين روزها سرگرم تو هستم و كمتر وقت ميكنم برات بنويسم، الان ٩٤/١/٣٠ روز يكشنبه كه من ميخوام خاطرات روز سوم توى گلم رو بنويسم.
عزيز مامان، اون روز من و مامان جون و بابا مصطفى رفتيم مطب دكتر حسينى و دكتر همه چيه تورو بررسى كرد و گفت كيان از همه نظر سالمه، و براى تيروئيد بايد ببريدش مركز بهداشت، ماهم تورو برديم مركز بهداشت، اونجا يه خانم به من گفت با سشوار پاى تورو ماساژ بدم و بعد منو از اتاق بيرون كرد، و من فقط صداى گريه تورو ميشنيدم.
و اشك توى چشام جمع شد و بعد سرازير شد روى گونه هام، نه فقط به خاطر دردى كه كشيدى بلكه به خاطر عشقى بود كه بهت داشتم پسر نازم.
كيان عزيزم يك لحظه نميخوام ازت دور شم.
دلم ميخواد لحظه هاى باهم بودنمون بهترين لحظه هاى زندگيه من و تو و مصطفى باشه.
همه سعيم اينه كه بهترين مادر براى تو باشم
و بهترين خاطرات رو برات بسازم .
هيچ چيز تو دنيا ارزش دورى از تورو نداره.
بعد از اينكه خانم پرستار از كف پات چند قطره خون گرفت ما برگشتيم خونه.
شب اون روز تو عزيزم از ساعت ١٢ تا ٤:٣٠ صبح شير خوردى و گريه كردى.
ساعت ٥ صبح هم كه عزيز جون و بابا جونت از طبس اومدن.
و براى اولين بار نوه خوشكلشونو ديدن و بوسيدن، از خوشحاليشون هر چى بگم كم گفتم، عشق مامان.
كيان عزيزم باز هم ميسپارمت به خداى مهربون.

پسندها (1)

نظرات (2)

سما مامان مرسانا و ارشيا
31 فروردین 94 14:44
سلام مليحه جونم قدم نور رسيده مبااااااارك ايشالا سايه ات هميشه بالاى سر فرزندت باشه عزيزم راستى عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
سما مامان مرسانا و ارشيا
23 اردیبهشت 94 14:11
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره