کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

پايان ٩ ماهگى كوچولوى خونه من

1394/11/14 9:57
نویسنده : ملیحه
886 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکپايان نه ماهگى

خداى مهربون رو شكر ميكنم كه عشق كوچولوى من تونست اين ماه رو با همه سختياش به خوبى پشت سر بزاره
ميگم سختياش چون كيان نازم بد جورى سرما خورد و همزمان اذيت هاى دندونش رو هم تحمل ميكرد خيلى سخت بود اما به لطف خداى مهربون گذشت،
توى اين ماه كيان جون من:
توپت رو نشون ميدادى و مياورديش تا يه شوت بزنى،با شال و روسرى هاى من ديكا ديكا ميكردى، هر روز كه بابا مصطفى از سر كار ميومد دنبال من ميكردين تا منو بخورين!!!!!!!!!!!!!
ولى من فرار ميكردم.
با هر اهنگى ميرقصيدى،مخصوصا اره اره از احمدوند.
حسابى نرمه چينى مكردى و من مجبور بودم هر روز خونه رو جارو كنم تا خدايى نكرده چيزى نخورى كه ....
مامان مليحه رو بوس ميكردى(فقط منو)
علاقه زيادى به جارو برقى و لباسشويى داشتى.
اى بابا ميگفتى.
و هر كارى كه انجام ميدادم رو تكرار ميكردى
جالب تر از همه اينكه از اخم من حساب ميبردى.
يه روزم اول صبح بود كه با شيطنت تمام رفتى سراغ دستگاه بخور و اونو از روى ميز انداختى پايين، همه جا خيس خيس شده بود و دستگاه ديگه مثه قبل كار نكرد!!!!!!!!!
توى ماشين كه سوار ميشدى منتظر بودى تا اهنگ بزاريم و تو شروع كنى به رقص به محض كم كردن صدا يا خاموش كردن اهنگ، نق نق ميكردى.
علاقه خاصى به آشپزخونه داشتى به قول مامان جون اين اخلاقت به خودم شده، اخه منم بچه كه بودم همش توى اشپزخونه ها بودم.
دو تا قندون روى ميز تلوزيون هست نميتونستى اونا رو سر جاش ببينى، مدام ميرفتى و مينداختيشون پايين.
اينا گوشه اى از كاراى كيان نازمه توى ٩ ماهگيش.
بازم پايان حرفهام ميسپارمت به خداى مهربون عزيز دلم

پسندها (1)

نظرات (1)

ملیحه
14 بهمن 94 10:19
سلام ملیحه جون نه ماهگی مصطفی جون مبارک پسر کوچولوت 2روز از ماهان من بزرگتره راستی ما یه گروه بامانانای نی نی وبلاگی داریم دوس داشتی اطلاع بده تالینک گروهو بدم بهت
ملیحه
پاسخ
سلام عزيزم مرسى ولى بايد بگم اسم پسرم كيانه😉 ممنون ميشم لينك گروه رو واسم بفرستى عزيزم