کيان كوچولوى خونهکيان كوچولوى خونه، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
مصطفى مصطفى ، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مليحهمليحه، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

کوچولوی خونه

مروری بر سه ماهه اول

1393/7/26 20:10
نویسنده : ملیحه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانبوس

نمیدونم چطور اشتیاقمو واسه دیدنت بنویسم تا باور کنی هر چند تو که عزیزم از درون من بهتر از هرکسی با خبری

سه ماه اول که اینقدر استرس داشتم به خیرو خوشی گذشتچشمک

خدایا هم من و مصطفی هم این وروجک نازمون تورو به خاطر تمایی لطفها و محبت های بی شمارت شکر میکنیم،خدای مهربون کوتاهی های مارو در برابر لطف بی حد و اندازه خودت ببخش.

خوب عزیزی مامان میخوام از این سه ماه واست بگم:

اول اینکه فدات شم بس که ماه بودیمحبت

پاره تنم تو این سه ماه حاله من خیلی خوب بود و اصلا اذیت نشدم،فقط گاهی سر صبح حالت تهوع و سرگیجه داشتم،به محض اینکه حالم بد میشد مینشستم روی مبل و کلی باهات حرف میزدم،میگفتم عزیزززززززززززززززززم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

چی شده مامانی؟؟؟؟چی اذیتت کرده و واست شعر میخوندم تا آروم بشیم هم تو هم منچشمک

تو این سه ماه اول چند بار هوس یه سری خوردنی و غذا هم کردم مثلا:

2بار هوس بستنی قیفی تو شمالدلغک

چند بار زغال اخته بازم شمالزیبا

یه بار اش دوغ  بازم شمالگریه گریه واسه اینکه نشد بخورم،یعنی بابایی خیلی سعی کرد بخره اما هیچ جا نداشتن.

آش رشته خونه زن دایی مهدیچشمک

قلیه ماهی دست پخت مامان جون(به به)بوس

کباب تابه ای خونه ملیحه خانمخندونک

 

چیزایی که واقعا ازشون بدم اومد مثلا:

پلو گوشت،جوجه کباب،غذای بیرون،ابگوشتسبز

و پایان حرفهام میسپارمت به خدای مهربون عزیزمچشمک

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

ویستامارکت
26 مهر 93 21:05
مبارک باشه. به سلامتی انشالله. حالا که فرصت دارید به من سر بزنید. بعد سرتون شلوغ می شه وقت نمی کنید
کودک شاپ
26 مهر 93 21:07
مبارک مبارک آخ جون مشتری داره می آد!!!
ملیحه
30 مهر 93 9:47
قربونش بره عمه ایشالله هرچه زودتر صورت ماهشو ببینم
ملیحه
پاسخ
سما مامان مرسانا
1 آبان 93 13:15
سلام گلم مباركه من 7ماهه باردارم و بچم دختره خوشحال ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شدي ايشالا صورت ماهشو ببينم
ملیحه
پاسخ
سلام عزيزم اى جااااااان يه دخمله ناز و طلا،مباركت باشه
سما مامان مرسانا
1 آبان 93 13:24
دوستون دارم